Sayın barısltd;
50-100 çocuklu kurumlar da dahil olmak üzere,öğrenci sayısı yüksek kurumlarda başarabilir bence bu birleşmeyi.Neden derseniz ?
sayısı yüksek kurumların giderleri,
1. Kira+Stopaj= Tahmini 7000
2. Müdür = 2.500
3. Psikolog = 2000
4. Şöför,yakıt,hizmetli,grup ablaları,ısınma giderleri,elk,su,trafik sigortaları,kasko,mtv,sanayii,yeme içme,(aklıma gelmeyen niceleri)= 10.000
5.Her kurumda mecbur öğretmen fazlası olmak durumunda 1+1 = 5.000
6.Etkinlikler, Spor, Eğlence (en alt limit)=1.000
7.Daha S.G.K ve yıpranma tazminatını bile yazmadım
İnce elesek dahasıda çıkar.tahmini 30.000/2=15.000 tl ayrı iki kurum olmanın maliyeti.Birde ben bunları yazarken büyük şehirleri baz almadan yazdım.Siz büyük şehirlerde bu maliyetleri zor bulursunuz gibi geliyor ama biz bilemiyoruz.
Devasa şirketler birleşirken,300-400 öğrencili okulların birleşmesi bence çok daha mantıklı.
Unutmadan en önemlisini yazmamıştım.''Sağlık''

Çünkü bu sektör insan sağlığına çok zararlı.
Ona ne maliyet çıkarmamız gerekir,bir bilene sormalıyız.