Çocuğu hep gelecek kabul edip, sonra bir de ona özel öğretmen tahsis eden sistemle olacak olan şey budur. Yanlışı burada arayacağımıza, bunu yapmayıp, tam tersine sertifika programlarını daha da genişleterek olmayan kalitenin bu kez dibe vurmasına neden oluyoruz.
Bu, tuz tüketmeyi çok seven birinin, sürekli su içmek zorunda kalıp şikayet etmesine benzemekten başka bir şey değil. Tuz yedikçe su istiyoruz, Su içince yine tuz istemeye devam ediyoruz.
Sorunlarımızın temel nedeni sistemdir. Öğretmen sorunu da yukarıda ifade ettiğim gibi sistemin bilimsel olmayan yapısından kaynaklanmaktadır. Çözüm ancak sistemin bir bütün halinde yeniden gözden geçirilmesi ile mümkündür. Buna dair bir çalışma yapıp sektörün bilgisine sundum.
Öğretmen sorununun çözümünü de orada bulmak mümkün.