Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla

BAŞLIK: ÖDENEK

ÖDENEK 20 Kas 2018 13:30 #33

  • tartanc
  • tartanc Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Herşey neye layıksa ona dönüşür.
  • Gönderiler: 3652
  • Teşekkür Sayısı: 2866
  • Başarı: 54
:)
Bazı kurumlar aylık telafi sayısını geçtikleri için sanırım gecikti.
Aslında sistem evlere şenlik. Birisi sürekli kurcalıyor. :)
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

ÖDENEK 20 Kas 2018 13:37 #34

  • türkiyem
  • türkiyem Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 813
  • Teşekkür Sayısı: 239
  • Başarı: 0
enflasyon oranı herşeyi açıklıyor dediğiniz gibi...
Son Düzenleme: 20 Kas 2018 16:54 yazan türkiyem.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

ÖDENEK 20 Kas 2018 15:43 #35

  • gunesli
  • gunesli Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Altın Uye
  • Gönderiler: 264
  • Teşekkür Sayısı: 34
  • Başarı: -3
tartanc yazan:
Hocam sende sıkıntı olmazdı hani?
:) :) :)
2018 krizine kadar sorun yoktu %6-7 arası yapılan zamma karşılık %50 en az bir enflasyon artışı ile karşılaştık hali ile krizden etkilendik
dün geçiçi vergi ödemem vardı ek hesaptan ödemek zorun kaldım
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: türkiyem

ÖDENEK 20 Kas 2018 21:38 #36

  • manager1
  • manager1 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Altın Uye
  • Gönderiler: 219
  • Teşekkür Sayısı: 20
  • Başarı: 1
Hocam yanlış anlamayında bence bu krizden en az etkilenen sektörlerden birtanesi bizim kurumlar, kendi kurumumu düşünerek söylüyorum krizde mazot giderimizden başka kurumu çok zor durumda bırakacak bir gider kalemi olmadı, asgari ücret yılbaşında mesela olursa 2bin lira o zaman gerçekten kurumlar için sıkıntı çıkabilir ama şimdilik bence büyük abartılacak bir sıkıntı olmadığını düşünüyorum.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

ÖDENEK 20 Kas 2018 22:05 #37

  • barisltd
  • barisltd Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Cats bite!
  • Gönderiler: 2509
  • Teşekkür Sayısı: 2514
  • Başarı: 10
Bir şeyler yazacaktım ama vaz geçtim....
It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

ÖDENEK 20 Kas 2018 22:13 #38

  • manager1
  • manager1 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Altın Uye
  • Gönderiler: 219
  • Teşekkür Sayısı: 20
  • Başarı: 1
Barış bey ben düşüncelerimi yazdım, sizde yazabilirsiniz belki faydalanırız sizin düşüncelerinizden de, yani ben diğer sektörlerdeki İşlerle karşılaştırınca gerçekten bizim kurumlar daha az etkilenmiş bu krizden diye düşünüyorum.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

ÖDENEK 20 Kas 2018 22:34 #39

  • tartanc
  • tartanc Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Herşey neye layıksa ona dönüşür.
  • Gönderiler: 3652
  • Teşekkür Sayısı: 2866
  • Başarı: 54
Ben yazdığımı şimdi sildim.

Kime neyi anlatıyorsun dedim kendime.

Ben sanırım çok farklı bir güneş sisteminde yaşıyorum.

Birileri çok farklı...

Hayat herkese eninde sonunda öğretir.

Yakında ...
Son Düzenleme: 20 Kas 2018 22:52 yazan tartanc.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

ÖDENEK 20 Kas 2018 23:14 #40

  • manager1
  • manager1 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Altın Uye
  • Gönderiler: 219
  • Teşekkür Sayısı: 20
  • Başarı: 1
Hocam öncelikle amacım burda bir kaos ortamı yaratmak değil, mütevazı küçük bi kurumumuz var, şimdi yazdıklarınıza cevap vereceğim; Aylık tahmini yazıyorum, siz kurumunuzun büyüklüğüne göre orantılayabilirsiniz;

Tuvalet kağıdı-kağıt havlu-ıslak mendil : 150 lira
A4 kağıdı ayda 2 top gitse ; 40 lira
Temizlik malzemeleri her ay alınmıyor ortalama: 100 lira olsa

Araç bakımı 2 araç var 3 ayda bir bakımları var tüm masraflarını aylığa vurursak aylık 500 lira giderleri olur olmaz.

Toner ayda 2 .3 tane bitse tanesi 30 lira zaten para değil

Çay şeker aylık 100 lira olsunn

Elektrik aylık kış ayı için 1000 lira gelsin aylık yaz aylarında 200 lira tutuyor ancak

Neyse uzun lafın kısası bu tarz giderler kurumun toplam giderlerinin %10una ancak tekabul ediyor.

Değişmeyen temel giderler;
Personel maaşları %45 toplam gidere payı
Sgk %10
Mazot %10 ( mazot arttı bu süreçte bunu zaten hep dışında tutuyorum her yazımdada kabul ediyorum)
Vergiler %10
Kira %15

Bu oranlar kesin olmamakla birlikte aşağı yukarı tahmin ettiğin oranlardır ve demek istediğimde tam olarak şuydu, bizim en belirgin artan giderimiz Mazot. Diğer temel giderler maaş, sgk,vergi, kira giderlerimiz mazot oranında artsaydı gerçekten durum çok zor olacaktı ama benim kurumumda durum böyle olmadı yani diğer kalemler şuanlık hemen hemen sabit duruyor yada makül seviyede artmış o yüzden bence beterin beteri vardır. Tabi sizin kurumlarınız büyükşehirde olduğu için sizde durum çok farklı olabilir buna itirazım yok fakat en azından bu kurumların %70i büyükşehirlerde değil bunu da düşünerek tablonun çok beter olmadığı kanaatindeyim.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Sayfa oluşturma zamanı: 0.242 saniye
Sistem Kunena Forum